11 Ekim 2010 Pazartesi

Annen seni sevmiyor!

demiş okuldan biri kızıma... Sevse konuşmayı öğretirdi...

Okuldan bir geldi ki alı al moru mor... Ne oldu kızım? Anlatmıyor... Öğretmeniyle konuştuk sonra... O da duymuş ama emin olamamış. Yemek yerken ben biraz üsteledim... Anlattı..

Üzüldün mü? dedim.

Üzüldüm! dedi.

İnandın mı? dedim..

Sustu...

Kucağıma aldım... Bak dedim ben seni seviyorum, hem de çooooook seviyorum....

Kaç kere dönüyorsun dedi... Çok öyle bizde... Kollarımızı açıp dönüyoruz kendi çevremizde...

Düştükten sonra bile... dedim anladı.

Yavrum neden konuşmadın, sen konuşuyorsun artık.

Aleyna ablayı sevmiyorum...

Peki beni de mi sevmiyordun konuşmazken?

Hayır seni üzmek istiyordum!

Yüzüme yumruk yemiş gibi oldum... Nedenini soramadım... Anlatır bu günlerde nasılsa. Ona da zaman lazım, bana da...

1 yorum:

  1. Çok duygulandım :( bence arkadaşının neden böyle düşünebildiğine üzülmüştür o, bir şeye üzüldüyse eğer yoksa senin onu sevmediğini düşündüğünden değil..

    YanıtlaSil