12 Ekim 2010 Salı

Benim zamanım yok!

Deli oluyorum reklamı izlerken. Gazetenin savunduğu fikirler bir yana o "benim zamanım yok" cümlesi yüreğimden vuruyor beni. Kim bilir kaç kez kullandım, Kızım şimdi zamanımız yok şunu yapmaya, bunu etmeye... Bir de utanmadan "bizim yok" yaptım ya... Çok bir önemliydi tabii işe gitmeler, eve gelince onu yapmalar bunu etmeler, öyle ya o gün ütü yapılmazsa dönmezdi dünya, ya da çamaşır filan yıkanmazsa...  Kimsenin benden iş beklediği yoktu aslında, kariyer de yaparım çocuk da, evime de bakarım çocuğuma da hırsıma yenik düşmüştüm.

Hızla yapılması gereken işler, oradan oraya koşturmaca, akşamları serilip yatmak ve oh bugün bütün işlerimi hallettim demek mutlu ediyordu beni. Başıma saksı düşene kadar.

Kızım bir iş değildi. Şimdi yarım saat çocukla oynanacak programı değildi. Günlük yaşamım içinde "bir dilim" değildi. Bir şarkı var... Cat' s In The Cradle... Şuradan  dinleyebilirsiniz sözleri de şurada..

Evlat kokusu cennet kokusu derler. Anneler, cennetin kokusunu doya doya tadın ne olur. Zamanımız aslında tamamen onların..

3 yorum:

  1. Bir ilavem olacak izninle...

    Youtube izleyebilenler için. Şarkının orijinali Çiğdem'in verdiği ama bu şarkıyı (aynen Sezen'in iki şarkısını Manga ve Özdemir Erdoğan'ın ondan iyi söylediği gibi) daha iyi söyleyen (isim de çok doğru oturmuş) Ugly Kid Joe'nun söylediği hali...

    http://www.youtube.com/watch?v=B32yjbCSVpU

    Oğlumla bu akşam iki kadeh rakı içtik. Keşke bu şarkıyı hatırlasaydık diye düşündüm eve dönünce ve Çiğdem'in yazısını okuyunca.

    Bir şarkı daha var aslında...

    Ona da bayılırız... Oğlum da bayılır kızım da..

    http://www.youtube.com/watch?v=p-L0NpaErkk

    Eline sağlık sevgilim... Mümkün olduğu kadar müdahale etmiyorum ama bazen dayanamıyorum..

    Seni seviyorum. :-) (döne döne)

    YanıtlaSil
  2. :) sağol canım... döne döne...

    YanıtlaSil
  3. Çiğdem ne güzel şeyler söylemişsin, sağol varol. (Babanne tarifi için de çok çok teşekkürler. Bu yemeğin adını biliyor musun? Bir de referans için tam isim ve soyadı rica ediyorum, istersen babaannenin adını da verebiliriz, nasıl istersen, mesajı yayınlamam merak etmeyesin!)

    YanıtlaSil