16 Aralık 2010 Perşembe

20 yaş erken ölüyorlar!

Aman durun paniğe gerek yok.

Bu gün yine çıldırdım televizyonun başında onu anlatacağım.

Konu hiperaktif ve dikkat eksikliği çeken çocuklar. Doktorumuz anlatıyor... Şöyle ilaç var zaman kazandırıyor! Kime? Çocuğa! Nasıl ya? İlaç veriyorum düzelir amcası dedirterek... Başka açıklaması yok.

Zira... kusura bakmasın doktorlarımız saçmaladıklarıı yetti artık. Çocuğumuz hiperaktif ise ileride alkolik ya da uyuşturucu bağımlısı olabilir imiş. Eeeee ne yapacağız? Şimdiden uyuşturacak ilacı elimizle vereceğiz. Dedikleri o.

Bu da yetmedi sevgili doktor amca dedi ki "hiperaktif çocuklar 20 yıl erken ölüyorlar". Nasıl ya? Doğarken popolarında son kullanma tarihi ile doğuyor sanki bu çocuklar? Öyleyse benimki nerede? Kocamın? Çocuklarımın? Çüş diyeceğim ama eşeğe saygısızlık olacak.

AKLINIZI BAŞINIZA ALIN BAYANLAR BAYLAR!!! BİZİM ÇOCUKLARIMIZ SİZİN SERMAYELERİNİZ DEĞİL! Ben doktor kızıyım. Azıcık insafınız, insanlığınız, namusunuz var ise o ettiğiniz yeminin bir anlamı var ise, bari biriniz, hiç olmazsa biriniz kendinize geliniz. Unutmayın, torunlarınızın annesi ya da babası doktor olmayabilir. Sizin de başınıza gelebilir.

O gün bana beter olun dedirtmeyin. İnsan olun, paranın kölesi değil!

1 yorum:

  1. Bir duyguyu seninle paylaşmak istiyorum... Belki yanlış, belki doğru...

    Belki eksiklik.

    Bir konsere gitmiştim. Pat Benetar! Çarpılmıştım o akşam. Gitarlar tam benim istediğim gibi, Davul muhteşem. 21-22 yaşlarım. "Hell is for children" şarkısında çılgınlar gibi dansetmiştim.

    2-3 gün sonra şarkının sözlerini anladığımda şaşırdım. Bu şarkıda dansetmemem gerekiyormuş, ama pazarlama bilimi yeni denemeler yapıyordu o zamanlar. Bilmiyordum tabi. Çok başarılı olmadı ki, devam etmediler. Benim balık hafızam unutmadı ama.

    Sözleri öğrendiğim andan itibaren çok dikkatli oldum hayatımda.

    Sözleri şöyle...

    They cry in the dark, so you can't see their tears
    They hide in the light, so you can't see their fears
    Forgive and forget, all the while
    Love and pain become one and the same
    In the eyes of a wounded child
    Because Hell
    Hell Is For Children
    And you know that their little lives can become such a mess
    Hell
    Hell Is For Children
    And you shouldn't have to pay for your love with your bones and your flesh
    It's all so confusing, this brutal abusing
    They blacken your eyes, and then apologize
    You're daddy's good girl, and don't tell mommy a thing
    Be a good little boy, and you'll get a new toy
    Tell grandma you fell off the swing
    Because Hell
    Hell Is For Children
    And you know that their little lives can become such a mess
    Hell
    Hell Is For Children
    And you shouldn't have to pay for your love with your bones and your flesh
    No, Hell Is For Children
    Hell
    Hell is for Hell
    Hell is for Hell
    Hell Is For Children

    Hep te öyle olacağım.

    Benim için çok güzel bir şarkı olacak bu hayatımda...

    İznin olursa paylaşırım...

    Şarkı da bu...

    http://www.youtube.com/watch?v=4Sa0MkWoeTk

    Duygu benim duygum ama zaman farklı artık...

    Yaşlanıyorum galiba!

    Kendine dikkat et, seni seviyorum... :-).

    YanıtlaSil