9 Aralık 2010 Perşembe

Yaylalar nerelerde bulunur???

Çılgın gibi dersi var... İki gün okula gidemedi, bir de dergisini arkadaşı saklamış, zaten didişiyorlarmış o arkadaşı ile, akıl karışmış, moral bozuk iken... Dergi bulundu, arkadaş ile konuşuldu ara düzeltildi evde eksikler tamamlanıyor...

Türkçe' den 5 kıtalık bir şiir, içinde yayla, sıradağlar.... Yayla ile cümle kurulacak ama acaba anlam biliniyor mu?

- Kızım yaylalar nerelerde bulunur?

- Çorbalarda...

İstersen yeme yayla çorbası niyetine. Kavramları sınıflandırmayı, ilişkilendirmeyi hatalı mı yapmışız ne :))

1 yorum:

  1. Ah sevgilim, biliyorum kızımız "kocaman kadın" olduğunda bugün benim yazdığımı hatırlayamacak ve anlamayacak ama, illa ki kayıt düşmek lazım. Bunadığımda kafama vurasun diye yaşıyorum son günlerde...

    İki şekilde presente edilebilir yaşananlar objektif bir gözle.

    Ki ben objektif bir göze sahip olamadım henüz.

    Öğretemedik "YAYLA" kavramını! birinci görüş... Açı bile değil.

    İkincisi, Elif o açıdan görüyor hayatı. Yayla ve çorba.... Ve söylüyor ve deniyor. Artık cesareti var.

    Bir konuda sana kızarken, kendime bir sitem yollayacağım...

    Bizde, yoğurtlu çorba diye bilinir bu çorba..

    Şimdi izninle yıkılayazacağım sandalyemden...

    Bu da rahmetli anneannemden bir laftı.

    Kızımız büyüyor. Onu çok seviyorum biliyorsun. Seni de çok sevdiğimi hep bildin.

    Ama bir şeyi sevgilin ve eşin olarak bir kez daha sana söylemeliyim.

    Emeğin için,

    Sevgin için

    sana şükran duyuyorum...

    teşekkür ediyorum.

    Seni sevdiğim için, çooook şanslı olduğumu biliyorum...

    Bu da benim şansım.

    "Ulan ne kadar egoistim, herşeyi kendime çeviriyorum" de diyorum.

    Üzülmek dünyanın sonu değildir' i biliyor kızım...

    Yaşamayı biliyor.

    Sağolun ikiniz de...

    Bu açıdan bu akşam duygu böyledir.

    Arz ederim.

    YanıtlaSil