28 Eylül 2010 Salı

Ne yaptınız siz bu çocuğa?

Okulun ilk günü akşam üzeri aldığım tepkiydi bu. İyi anlamda allahtan :)

Uzun bir yaz tatilinin ardından geçen yıla göre çok daha bıcır bıcır, çok daha kendine güvenli, çok daha katılımcı oldu kızım.

Sevgi, sabır ve emek diye söyleyip duruyorum ya, meyve işte böyle olgunlaşıyor. Sadece benim sevgim, benim sabrım ve benim emeğimle değil, onun da sevgisi, sabrı ve emeği ile...

Yaz boyunca büyük bir disiplinle her gün 1.5-2 saat ders çalıştı, kitap okudu, test çözdü, öykü tamamladı... Bu yılın müfredatının temellerini öğrendi. Bilgi güç getiriyor, kendine böyle güveniyor. Yeterli olduğuna inanınca da kendini korkmadan rahatça ifade edebiliyor. Sabırla, sıkmadan, oyunla karıştırıp egzersiz, egzersiz egzersiz yani...

"Bu yıl ne verirsem anında cevap alıyorum" dedi öğretmenimiz. Helal olsun sana kızım, aferin sana...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder