1 Eylül 2010 Çarşamba

Susamadım

Çünkü bu gece bir miniğin, bir annenin gözlerinde yaşlarla, yumruğunu yastığa vura vura uymasını göze alamadım.

NE YAPACAĞIZ MADDE 1:

O çocuk bizim çocuğumuz, dünyada bizden başka kimsesi yok. Tek yol göstericisi tek güvendiği biziz. Tokat atsak bize sarılıyor çaresizce... Öyleyse yastığı yumruklamak yerine koynumuza alacağız önce. Ensesini koklayarak şükredeceğiz sarılabildiğimize, kulağına "seni seviyorum" diye fısıldayacağız içtenlikle.

Seni seviyorum ve seni asla bırakmam. Sen benim bir tanemsin. Canımsın... Kuzumsun...

Mis kokusunu koklayarak rahatlayıp uyuyacağız birlikte. Yarın yeni bir  gün ve unutmayın yalnız değilsiniz. UNUTMAYIN konuşuyorlar :) Kendinizi rahatlatın önce.. Seneye okula mı başlayacak? Dert değil başlar. Siz yanında oldukça ona bir şey olmaz. Siz yanında mısınız?????????

O zaman ona bir şey olmaz!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder